dinsdag 23 februari 2010

Een echte meidenkaart!


Ik kreeg gisteren ook mijn bestelling van cutestampsandcards binnen, met deze stempel en de crealies bloemenstans. Deze kaart heeft me wel wat moeite gekost, het inkleuren van de stempel duurde al wat lang, omdat het voor mijn doen een echte priegelstempel is, ik moest meteen aan vroeger denken, vond tekenen altijd erg leuk...behalve het inkleuren!!
Daarna besloot ik mijn hotfix er eens bij te pakken, maar de steentjes gingen steeds alle kanten op, en helaas zie je ook lijmresten rond de steentjes.
Maar goed... ik ben bezig geweest, en was weer van de straat ;)
Het plan was om vandaag heel de dag te freubelen, maar had weer eens flink hoofdpijn, dus ben uiteindelijk op de bank belandt! Gelukkig is de hoofdpijn weer voorbij, maar de avond ook zowat, dus ga zo maar eens lekker douchen en met een dvdtje naar bed.

1 opmerking:

  1. herken dat inkleuren wel hoor, daarom richt ik me vooral op de stempels met grotere oppervlaktes ;-) vind je kaartje super mooi en vrolijk!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen