woensdag 23 februari 2011

With heartfelt thanks



Sorry voor de slechte foto's, mijn camera lag beneden, en had geen zin om weer naar boven te lopen! Ben een beetje lamlendig, het voelt alsof er een griepje op gaat spelen... maar daar heb ik helemaal geen zin in, dus slik extra veel vitamine c en echinaforce. En nu maar hopen dat ik morgen weer fit uit mijn bedje stap!
Deze kaartjes zijn gemaakt met het nieuwe papier van My minds Eye, er zijn 4 verschillende lijnen van, en ik vind ze allemaal even gaaf, dus heb ik alle paperpads maar snel besteld voor ze uitverkocht zijn. En daar heb ik zeker geen spijt van, want het is heerlijk spelen met die papiertjes!
Liefs Manja

3 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten! Die nieuwe papiertjes zijn inderdaad gaaf!! Prachtige pons heb je gebruikt.
    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze super leuk!!! Hopelijk knap je snel op!
    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kaart van Happy birthday ziet er erg mooi uit.
    Ik hoop dat je je snel beter voelt.

    Groetjes,

    Stefan

    BeantwoordenVerwijderen