woensdag 6 april 2011

Eindelijk!!

Ja hoor, met steeds een klein stukje, heb ik 3 kaartjes kunnen maken, maandag middag en gisterenavond. En als het allemaal meezit is de keuken dit weekend ook helemaal klaar! Moest even wennen aan de kastjes, ze zijn overgeschilderd, en twijfelde even of het toch niet beter was om nieuwe kastjes te nemen. Maar nu het er al verterug instaat, vind ik het toch wel een goede oplossing, en het scheelt toch zo een paar duizend euro's! Als hij echt af is, zal ik een foto plaatsen! Nu weer snel stoppen, wat mijn schouder brandt er bijna af lijkt wel! Liefs Manja

2 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten! Met dat papier van de middelste heb ik al heel vaak in mijn handen gestaan. Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn weer erg leuk je kaarten en ben benieuwd naar je keuken......
    Succes met de laatste loodjes.
    Groetjes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen