woensdag 18 mei 2011

Weer terug

Het heeft even geduurd... maar hier ben ik weer!
Nu het weer wat minder is, en ik lekker een weekje vrij ben, is de scrapzin ook weer terug!

Dus ben weer lekker bezig met kaartjes maken. Afgelopen zaterdag ben ik naar P&P geweest, en heb daar weer wat Amerikaanse tijdschriften vol kaartjes meegenomen. De kaarten die daar instaan zijn helemaal mijn smaak, en raak dan ook erg geinspireerd daardoor.




Vaak zijn de kaarten ook zo snel en makkelijk te maken, maar daardoor niet minder mooi, net als deze vlinderkaarten. Ik heb ze al wel vaker op blogs gezien, maar blijf ze heel mooi vinden door de simpelheid ervan.




Ik ga nu even vaart maken, mijn broertje en zijn vriendin zijn op vakantie naar Aruba, en wij zorgen altijd voor elkaars kat(ten) bij afwezigheid.

Daarna even bij iemand op de koffie, weer aan de poets en dan hopelijk weer verder in mijn scrapkamertje. Ik kom mijn vrije dagen wel door hoor!


Liefs Manja

















2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je er weer bent!! en inderdaad, het is scrapweer! Je kaartjes zijn super leuk en afwisselend.
    Groetjs, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent lekker bezig geweest.Wat zijn ze weer mooi.Geniet nog van je vrije dagen en als het uitkomt krijg je nog een paar mooi weer dagen.Dus niet teveel poetsen en lekker gaan genieten.
    Groetjes,Ingrid♥

    BeantwoordenVerwijderen