zondag 6 november 2011

Explore winter wonderland

Eerlijk gezegd wilde ik deze Lo niet eens plaatsen, want ik krijg hem echt niet goed op de foto. Het papier glittert en glanst zo mooi, dat ik hem niet al te druk heb gemaakt, en op zo'n foto zie je dat natuurlijk niet!

Heb rondom de foto met puffypaint gewerkt, en dat lekker laten 'poffen' met de heatgun. Verder heel rustig gelaten, en dat oogt zo heel saai, maar in het eggie vind ik hem wel erg mooi!



Een snel en simpel kaartje, ik ga proberen deze maand alleen maar kerstkaartjes te maken... ben benieuwd hoeveel het er gaan worden.






Dit hart van MDF heb ik eerst beplakt met papier, en daarna flink in de gesso gezet. In de sneeuwster zitten glitters en sneeuwvlokjes, tussen 2 transparante sheets. Past perfect straks bij mijn rood-witte kerst verzameling!


Fijne zondag!

Liefs Manja






2 opmerkingen:

  1. Hoi Manja

    Wat ben je lekker creatief geweest zeg.
    Je hebt erg leuke werkjes gemaakt. En die layout is prachtig!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het ook vaak dat je een lo niet mooi op foto krijgt! Maar vind hem nu al mooi dus komt goed over hoor! Je kaart en hart zijn ook helemaal leuk!!
    Fijn weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen