vrijdag 30 december 2011

Op de valreep




Zo... nog even snel een berichtje in het oude jaar. Heb het de laatste weken zo druk gehad, dat ik niet aan scrappen ben toe gekomen. Van de week het kerstkaartje gemaakt, en net nog het C diploma kaartje. Die is voor mijn buurjongetje, hij stond vanmiddag met een big smile voor ons raam met zijn diploma te zwaaien!

Ik wil iedereen een heel gelukkig, gezond en creatief nieuwjaar wensen!
Morgen moet ik nog een dagje werken, en dan heb ik heerlijk een weekje vrij, dus er zal vast wel snel iets nieuws op mijn blog komen!

Fijne jaarwisseling!
LIefs Manja

1 opmerking:

  1. Jij ook een heel goed, gelukkig en crea 2012!!! Ik vind je kaartjes helemaal super!!! Hopelijk geniet je heerlijk van je vakantie en komt er snel een update! ;)

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen