woensdag 15 februari 2012

Soms...





Soms wil je zo graag... maar komt het er echt niet uit.
Dan raak je zo geinspireerd door de prachtigste creaties op blogs, maar komt het maar niet uit je handen. En dus heb ik heel wat uurtjes op mijn kamertje doorgebracht met als resultaat wat kaartjes en een deurhanger waar ik helemaal niet tevreden over ben.
De verklaring is ook eigenlijk heel simpel... ik ben een echte 'moodscrapper', alleen als ik lekker in mijn velletje zit kan ik ook lekker scrappen.
Mijn opa is vorige week vrij onverwachts overleden, en ondanks dat hij de mooie leeftijd van 93 jaar heeft gehaald, en ik samen met mijn broertje kort ervoor nog een gezellig avondje bij hem doorgebracht had, deed het me toch meer dan ik dacht!
Dus weet ik nu dat ik beter wat anders kan gaan doen als ik niet helemaal happy ben, ze zeggen dat poetsen heel therapeutisch werkt :))

Liefs Manja

2 opmerkingen:

  1. Tjee, gecondoleerd met je opa.. tuurlijk valt dat niet mee... Ookal heeft iemand een mooie leeftijd je wil hem toch niet missen....
    Maar ik vind je kaartjes wel heel erg mooi, vooral de deurhanger! Soms is het een lekkere afleiding ook al gaat het niet zoals je in je hoofd hebt.... Maar schoonmaken is ook lekker! ;)
    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen