zondag 25 oktober 2009

Laatste dag van mijn vakantie


Helaas, mijn vakantie zit er al weer bijna op. Morgen er weer tegen aan, heb deze week er twee lange dagen tussen zitten van 8.15 tot 20.00uur, en twee dagen tot 18.00 dus ik denk dat ik weinig aan scrappen toe ga komen! Al hoewel ik donderdag en het weekend wel weer vrij ben, en niks op de planning heb staan. Heb gisteren deze 4 kaartjes gefabriceerd, vind ze niet allemaal even geslaagd, maar de bovenste vind ik voor mijn doen best gelukt! Vind het inkleuren ook steeds leuker worden, ook al heb ik daar niet altijd even veel geduld voor!!

Deze vind ik niet helemaal super, weet niet wat er aan mankeert, maar heb het gevoel dat er wat mist ofzo.


Deze vind ik dus helemaal niks, maar kan er vast wel een klein meisje mee blij maken ;)




En deze ziet er in het echt net wat leuker uit, beetje verkeerd op de foto gezet!
Zo, ik ga weer verder met niksen. Fijne zondag nog!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten