vrijdag 23 oktober 2009

Toch 2 lo'tjes


Ik wilde toch nog wat anders laten zien dan kaartjes, dus even de laatste 2 lo's erbij gepakt.
Fotograveren lukt me nog niet echt goed helaas, dus hier zullen jullie het mee moeten doen.
Op de eerste lo zie je Pepper, die drinkt overal uit, behalve uit de waterbakjes die ervoor staan.
Op de tweede lo zie je Disney, dat is de doerak in huis, die het liefst iedere dag een muis voor ons meeneemt. Waren het eerst nog levende, (waar ik dan helemaal hysterisch op reageer), zijn het nu meestal dode, of allen het hoofdje...heel fijn. En van de week zag ik iets wat ik liever niet had gezien... ze zat er een naar binnen te schrokken..YAK!!!
Verder is ze wel lief hoor ;)
Alleen steeds als ik die lieve house mouse stempels zie, moet ik aan Disney denken die het lieve tafereeltje komt verstoren!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten