zondag 28 maart 2010

Happy!




Afgelopen week was er eentje om snel te vergeten! In Januari had ik een wortelpuntontsteking aan een kies die al een keer een wortelkanaalbehandeling had gehad. Door een hard stukje in een sultanakoekje opgelopen! (hierbij was mijn andere kies doormidden gebroken, en gelijk niet meer te redden, die is nu opgevuld, en daar zal ooit een brug moeten komen.) Ik heb toen een antibiotica kuur gekregen, was binnen 2 dagen van de pijn af, en werd wel doorverwezen naar een endodentoloog (een speciale wortelkanaaltandarts).




Vorige week vrijdag was ik aan de beurt voor een her-endo.


Met een microscoop werden mijn wortelkanaaltjes eerst leeggemaakt, gereinigd, en opnieuw gevuld. Had me hier van tevoren erg druk om gemaakt, maar de behandeling stelde niks voor.


Er werden nog controle foto's gemaakt, en alles zag er goed uit!


Vrijdagavond kreeg ik wat last, dacht dat het de napijn was, maar echt slapen kon ik er niet van. Zaterdags moest ik werken, maar ben s'middags toch naar huis gegaan, omdat het toch goed zeer deed!


Dit werd alsmaar erger, en heb dus heel het weekend op de bank doorgebracht.


Zondagavond toch maar naar een tandarts gegaan, en helaas toch weer een ontsteking! Dus hop weer aan de antibiotica, en me ziek gemeld op mijn werk.


Dinsdag begon de antibiotica zijn werk te doen, en was de pijn al veel beter te verdragen, dus woensdag weer naar mijn werk gegaan...maar oh wat viel dat tegen, ik was zo beroerd, of het van de ontsteking was of de antibiotica weet ik niet, maar heb de rest van de week maar halve dagen gewerkt.




Maar sinds vandaag ben ik echt overal van af! Heerlijk, geen pijn meer, niet meer duizelig, misselijk en moe, ik voel me dus met recht SUPER HAPPY!!!


Ben vandaag dan ook heerlijk mijn kamertje ingedoken, en heb lekker zitten freubelen, op het gemakje met alle tijd! Dit kaartje heb ik onder andere gemaakt. Beetje van alles geprobeerd, de heattool er weer eens bijgepakt, bloemen van stof gestanst, eens gekeken wat ik met tule kan doen... Ja, heb me heerlijk vermaakt vandaag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten