zondag 28 maart 2010

My room!!!

















Dit is dus mijn favoriete plek in ons huis! Wilde het al een tijdje op de foto zetten, maar eigenlijk moest alles nog geschilderd worden...
Dat heb ik voorlopig maar uit mijn hoofd gezet aangezien er scheuren in de muren zijn ontstaan door de bouw werkzaamheden bij ons in de straat.
Hier hebben we melding van gemaakt, en het is nu dus even de vraag hoe dat uit gaat pakken!
Terug naar mijn kamertje weer! Ik ben er zelf erg blij mee. Ik houd hem ook altijd opgeruimd, ik kan niet goed tegen rommel, dus als ik weer te veel heb verzameld geef ik de spullen die ik nauwelijks gebruik weer weg aan mijn moeder. Zo blijft mijn kamer lekker overzichtelijk!




4 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend mooie kamer!! En wat veel spulletjes.. leuk al die potjes met knoopjes e.d! Echt super om te zien x Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige scrap kamer heb je zeg !
    Daar zal je vast heel wat uurtjes gaan doorbrengen !
    Je maakt ook erg mooie kaarten , houd wel van die stijl !
    Ben zelf niet zo van de kaarten maken, maar je bent wel een inspi hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. *Kwijlt* wat een gave kamer!! Waar kan je hem compleet bestellen? ;-) Geniet er maar lekker van!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, hij is echt mooi geworden je scrapkamer. Ik kom snel kijken. x mama

    BeantwoordenVerwijderen