dinsdag 26 oktober 2010

Halloween en vervelend nieuws...

Laat ik eerst maar met het vervelende nieuws beginnen. Normaal zet ik niet echt belangrijke persoonlijke dingen op mijn blog, maar voor deze keer maak ik een uitzondering. Ik weet eigenlijk ook niet hoe ik het op moet schrijven, dus houd ik het kort en bondig. Mijn schoonvader ligt op sterven. Hij is 4 mei (!) het ziekenhuis ingegaan voor een dagopname, complicatie op complicatie gehad, een lichaam wat niet meer wilde, en uiteindelijk na meer dan 6 maanden is er geen enkele behandeling meer mogelijk. Hij is afgelopen vrijdag naar zijn huisje gebracht om in zijn eigen omgeving te sterven. Hij is nog maar 60 jaar. We zijn er een paar uur per dag bij, maar voornamelijk slaapt hij. Hij houdt het al langer vol dan we allemaal verwacht hadden, maar ik denk dat het toch een deze dagen gebeurd is.


Hier is mijn schouw in halloween sfeer. Sorry voor de onderste foto, ik had hem gedraaid, maar hij ligt liever denk ik! De slinger en wat aan de muur hangt heb ik zelf gemaakt, de rest komt bijna allemaal van de rommelmarkt in Frankrijk.
Tegen het lampje staat een borduurwerkje wat ik jaaaren geleden gemaakt heb, in een lijstje ermee, randje langs geponst, en het past er helemaal bij!
Ik duik weer even mijn scrapkamertje in, al lukt het allemaal niet zoals ik het wil, het is toch een goede afleiding.
Liefs Manja


Geen opmerkingen:

Een reactie posten