dinsdag 12 oktober 2010

The Zoo

Wat denk je hier van? Maak ik een herfsttafereel, valt het helemaal in de smaak bij Disney! Ze vindt het vast heel erg gezellig tussen de egeltjes en eekhoorns...
De afgelopen week ben ik bezig geweest met een mini album van de dierentuin.
Afgelopen mei ben ik met mijn moeder tijdens ons midweekje Doorn naar Ouwehands geweest. Ondanks dat we maar een paar uurtjes daar hebben rondgelopen (had toen een flinke wortelpunt ontsteking, en verging van de pijn) had ik toch wat leuke foto's gemaakt van de dieren, en die moesten natuurlijk gescrapt worden. Het papier lag hier al heel lang op te wachten, dus toen ik eindelijk de foto's afgedrukt had, kon ik aan de slag.
Heb zomaar een paar foto's gemaakt, ben zelf niet zo tevreden over het resultaat. Om eerlijk te zijn heb ik het maar een beetje afgeraffeld, omdat ik het papier al na 2 pagina's beu was, maar niet wilde dat het weer zo'n project werd wat jaren in de hoek blijft liggen!

































3 opmerkingen:

  1. haha, leuke foto van je kat! :) ook een erg mooi album! de beesten op de voorkant zijn gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een leuk album geworden,veel werk aangehad denk ik zo! Disney ligt er prins heerlijk bij zo, die wacht af waarneer die egel eindelijk eens een keer gaat lopen, lachen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan Disney helemaal begrijpen!!! Ziet er toch geweldig uit!!!
    Ik vind je mini erg leuk! Jammer dat je niet tevreden bent....

    BeantwoordenVerwijderen