dinsdag 14 juni 2011

Back in the time 1

In mijn vorige post had ik het al over de lo's uit mijn beginperiode. Daar zijn deze drie een voorbeeld van. Ze staan eigenlijk in de verkeerde volgorde, want 'kraamvisite' is gemaakt met designpapier uit een scrapwinkel, terwijl ik in eerste instantie niet eens wist dat zulke winkels bestonden! Het scrappen heb ik ondekt door de tijdschriftenserie scrap van A tot Z, en was meteen hooked.
Na ongeveer 2 maanden kwam ik er achter dat er dus ook echte winkels van bestonden, en heb toen vrij snel mijn lidmaatschap opgezegd, want de papiertjes waren toch vaak mijn smaak niet! Bij deze LO heb ik de letters zelf uitgeknipt, en een swirl gemaakt van ijzeren tetsjes van de action.

Deze LO bevat ook alleen maar spulletjes van de Action, waar ik toen nog heel blij mee was, maar alles wat op deze LO te zien is, is nu zo niet mijn smaak, haha!



Hier nog met papier van scrap van A tot Z!

Deze LO's zijn gemaakt eind 2007, begin 2008.

Al met al vind ik ze helemaal nog niet zo verkeerd toch?

Misschien binnenkort een Back in the time 2...
Al hoop ik toch eerst weer wat nieuws te laten zien ;)


Liefs Manja




2 opmerkingen:

  1. Nou ik vind het erg mooie lay outs hoor! Liefs, Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze ook allemaal erg mooi!!!Je wilt mijn eerste lo's niet zien hoor! ( en ik ook niet! ;) )

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen