woensdag 1 juni 2011

Still missing you

Dit kaartje lag al een tijdje te wachten, had de doily beinkt, en wist toen niet meer wat ik erbij wilde doen. Tot ik mijn poezieplaatjes weer tegen kwam, en zo is het een beetje een nostalgisch kaartje geworden.

En ik vond dat het echt wel weer eens tijd werd om een Lo te maken, dus heb ik weer eens blind een foto gepakt, en daar papier bij uitgezocht.

Tja erg florisant sta ik niet op de foto, maar dat mag de pret niet drukken toch?

Het katje is Felix, die helaas nog geen 2 jaar oud geworden is, en oh, wat heb ik daar een verdriet van gehad. Deze Lo heeft er wel een paar dagen gelegen voordat ik hem af had. Moet echt weer wennen aan echt scrappen, ben gisteravond meteen met een nieuwe begonnen, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat die af is!


Liefs Manja



1 opmerking:

  1. Oh wat een prachtig kaartje!!! Mooi!
    En je lo is ook erg leuk!!! Ben benieuwd naar de volgende!

    Fijn weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen