vrijdag 16 september 2011

Druk?

Tja, als er niet gescrapt wordt, valt er ook weinig nieuws te vermelden op mijn blog. Ben zo druk met van alles en nog wat dat ik gewoon niet aan het freubelen toekom! Dit kaartje heb ik al een week of twee geleden gemaakt, en dat was al een hele opgave! Heb al wel een begin gemaakt aan mijn vakantie album, misschien dat ik die binnenkort wel kan laten zien?

Ik heb trouwens wel heel mijn kamertje leeggeruimd, gepoetst en weer terug ingeruimd. Dat inruimen duurde wel heel wat langer dan het leeghalen ;)

Had nog gehoopt wat leuke verrassingen tegen te komen, maar dat viel tegen, ik weet heel goed wat ik heb, en nauwelijks iets onbruikbaars!




Was wel lekker zo'n lege kamer opnieuw inrichten. Heb alleen geen na foto's gemaakt, omdat het eigenlijk hetzelfde is gebleven!


Genoeg gekletst, ik moet de boodschappen nog halen, morgen weer werken, en zondag met ons team naar de Efteling, al zal dat niet echt geweldig worden als ik de weer voorspellingen moet geloven!


Fijn weekend!!

Liefs Manja




5 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n schone, opgeruimde scrapkamer :) en dan nog een stukje tijd ergens vandaan halen en je kunt weer volop knutselen. Dit kaartje vind ik erg vrolijk!
    Veel plezier in de efteling!! Ik hoop dat jullie mooi weer hebben.

    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker om zo je kamer ff te herinrichten. Soms is dat gewoon even nodig.

    Ondanks het weer toch een fijne dag gewenst zondag!

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Manja,
    Wat zou ik graag tussen die berg hobbyspullen gedoken zijn......maar nu je kamer weer lekker aan kant is en het slechte weer eraan zit te komen.Krijg je vast snel weer zin in hobbyen.
    Gisteren was hier iemand helemaal weg van je kaart!!Hij is ook erg mooi,nogmaals dankjewel.
    Veel plezier Zondag....en ze hebben daar toch van die leuke regencape's ;)
    Lieve groetjes,Ingrid♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje zeg!!
    Lekker hoor een opgeruimde kamer! Dat scrapt een stuk lekkerder!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeps, jij had ff een opruimwoede zeg!
    Kom binnenkort wel even kijken of het wel schoon genoeg is (lol) en gaan we dan weer samen aan de slag, ik bedoel wel scrappen dan, gezellig, groetjes je mama.

    BeantwoordenVerwijderen