woensdag 5 oktober 2011

Een berg kerstkaarten!

Toen ik in mijn vakantie zo'n enorme scrapdip had, ben ik gaan winkelen bij Hobbidee, en heb daar papier en embellisments gekocht die ik normaal nooit zou kopen. Vind dit soort lijnen altijd te makkelijk, kind kan de was doen, soort van;)
Maar ja, soms is makkelijk ook wel lekker, heb het uitgestald op mijn werkblad, en steeds als ik even tijd en zin had was een kaartje zo gemaakt! Heb er een doosje bij gedaan waar de kaarten in kunnen en klaar is Klara!
Heb het gisteren allemaal weer opgeruimd, maar denk dat ik er zeker nog wel
30 van kan maken.





Toch is dit kaartje meer mijn ding, nadenken wat ik met dat lieve beertje aan kan, en daar dan weer een gepaste tekst bij bedenken!


Liefs Manja




2 opmerkingen:

  1. Ze zijn wel leuk en makkelijk die kerstkaarten! En die andere is geweldig, die tekst :) met de schattige beer!
    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze allemaal super leuk!!! Schattig die tekst met het beertje!!

    BeantwoordenVerwijderen