woensdag 19 januari 2011

bijna hetzelfde!


Ik heb van het weekend drie bijna dezelfde kaartjes gemaakt die lekker snel klaar waren. Gewoon een kaart uit een Amerikaans blad als inspiratie gebruikt, dat kan soms zo lekker werken! Ik ga bijna nooit uit van een sketch of voorbeeld, maar het werkt eigenlijk best lekker, dus wie weet ga ik dat toch wat vaker doen!
Ondertussen ligt er al 3 dagen een layout op mijn tafel te wachten, de basis vind ik helemaal leuk, maar ben er nog niet aan uit of hij af is, misschien vanavond nog maar eens voor gaan zitten?
Liefs Manja

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk!!! Ik vind je kaartjes helemaal super lief, vrolijk en schattig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke kaarten.Ik heb dat ook vaak dan weer een paar dingen maken van patroon.Hoef je niet zoveel over na te denken en je krijgt er vaak weer leuke ideetjes van.Vind je LIEF boekje ook zo leuk!
    Groetjes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Wat een geweldig mooie layout heb je gemaakt!
    Ziet er super uit!
    Ben gelijk maar even volger geworden, dus je zult me nog wel een keer voorbij zien komen.

    Groetjes mariska

    BeantwoordenVerwijderen