donderdag 27 januari 2011

Even pauze!


Nee, geen blogbreak hoor! Ik houd even een korte pauze tussen het schoonmaken in. Ik snap nog steeds niet hoe het mogelijk is dat mijn huis zo snel weer vuil is! Ik denk dat er hier een paar katten zich wel aangesproken voelen ;) Maar het blijft jammer dat mijn vrije dagen voornamelijk uit poetsen bestaan.
Afgelopen zondag heb ik deze twee kaartjes gemaakt. Wilde eigenlijk heel de dag scrappen, maar er kwam steeds wel iemand even aanwaaien, dus kwam ik niet verder dan dit. De onderste is met lekker oud papier gemaakt, echt uit mijn begin periode, maar ben nog steeds verliefd op het papier, helaas is het ver op.
Zo, nu weer snel aan de arbeid, kan ik dalijk toch nog even scrappen, hopelijk!
liefs Manja

3 opmerkingen:

  1. Ja lastig soms he poetsen terwijl je liever wilt scrappen! Ik ga daardoor wel atijd sneller poetsen! :D
    Ik vind je kaartjes super!!!! Vooral de bovenste!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer 2 hele mooie kaartjes!
    Super zien ze er uit!

    Groetjes mariska

    BeantwoordenVerwijderen