vrijdag 17 september 2010

At the beach

In de laatste cards only stond een hele gave kaart met het papier van graphic 45.
Nu had ik al het een en ander met dit papier gemaakt, maar had nog genoeg over! Ik vond de kaart, die in mijn ogen meer een mini-album was zo leuk, dat ik besloot ook zoiets te maken! Ik heb een chipboard album gebruikt, en ben lekker gaan plakken en knippen!









Mijn vakantie zit er weer bijna op, wat gaat dat toch snel zeg!
Morgen hebben we een mega groot feest van mijn werk, in de jaarbeurshallen in Utrecht, met optredens van Marco Borsato, van Velzen en Ilse de Lange!
We worden netjes met touringcars voor ons filiaal opgehaald en afgezet, ik heb er wel zin in!

Fijn weekend allemaal!
Liefs Manja


2 opmerkingen:

  1. Helemaal super geworden zeg!!!! Ik heb ook van dit papier, maar vind het heel moeilijk! Erg knap gedaan!!!!
    Veel plezier vandaag met het feest, klinkt erg goed! Foto's maken he?!
    Doei doei

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een gaaf albumpje (want het is idd meer dan een kaart!) dit moet even tijd hebben gekost! Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen