zaterdag 11 september 2010

Vakantie!

Ik ben weer terug van een weekje Frankrijk! De eerste helft van de week hadden we perfect vakantie weer! Dus lekker in de zon gezeten/gelegen.
Zondags naar twee vites greniers (rommelmarkten) geweest, wat ook de moeite waard was. De tweede helft van de week was het weer net als in Holland... maar tussen de buien door zijn we nog naar het bos gegaan achter ons huis, ik heb er nog steeds spierpijn van, al die heuvels op en af!
De eerste week van mijn vakantie had ik nog een leuke bestelling gedaan bij simpel scrappen. Ik kon alleen de rust en inspiratie niet vinden om er wat mee te doen! Heb de kaartjes hieronder met veel pijn en moeite gemaakt die week, ik kon er echt niet in komen. Maar... ik heb nog een weekje vrij voor de boeg, dus wie weet komt er dan wel wat uit mijn handen!
Buiten schijnt het zonnetje, dus ik denk dat ik er maar eens lekker in ga!









Fijn weekend!!
Liefs Manja




7 opmerkingen:

  1. leuke kaartjes heb je gemaakt! geniet nog even van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt vooral de onderste .Ook heb je mooie spulletjes dus je kunt nog wel even vooruit en genieten van je vakantie

    Ben meteen volger geworden bij je

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Manja, ik zag je berichtje. Wat grappig dat je de glasblazerij herkende. Mijn ouders hebben ook een 2de huis in Frankrijk. Volgens mij was het wel een uur rijden van de glasblazerij. Zij zitten in Fouvent. Leuke kaartjes maak je trouwens!
    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk vakantie!!!! Klinkt dat jullie het erg lekker gehad hebben in Frankrijk! En nu nog een weekje, lekker hoor!
    Kaartjes zijn super!!!

    Fijne week nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes vooral die van 'rijbewijs' vind ik leuk.... Fijne vakantie nog en bij regen kun je altijd gaan scrappen!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke kaartjes heb je gemaakt en alledrie totaal anders.....heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ook al had je niet veel inspiratie, je hebt hele leuke kaatjes gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen